Понеділок, 19.04.2021, 10:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст.№5

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інклюзивна освіта

 Кожна дитина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання якісної освіти. Тому сьогодні важливого значення набуває інклюзивне навчання. Це процес, що передбачає спільне перебування дітей із порушеннями психофізичного розвитку з їх однолітками в умовах загальноосвітнього закладу. В основу цієї освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію і забезпечує однакове ставлення до всіх учнів, але водночас створює спеціальні умови для навчання та соціалізації дітей з особливими потребами. З даною метою в Бахмацькій ЗОШ І-ІІІ ст. №5 функціонують три інклюзивні класи: 2-В, 5-В та  6-А. Діти з особливими потребами в них опановують предмети на рівні з однолітками, а допомагають їм у цьому асистенти вчителів, закріплені за класами.

Інклюзивна освіта цінує розмаїття та унікальну роль кожного учня, яку він відіграє в житті класу та школи. У такому середовищі кожна дитина почуває себе безпечно та має відчуття приналежності до колективу. А працівники школи, у свою чергу, мають необхідну кваліфікацію, гнучкість та ресурси для того, щоб навчати, виховувати та реагувати на потреби всіх школярів.

З цією метою в Бахмацькій ЗОШ І-ІІІ ст. №5 з 2019 року успішно функціонує кімната інклюзивного навчання. Даний, спеціально організований, простір сприяє розвитку дітей з особливими освітніми потребами, гармонізації їх психоемоційного та фізіологічного стану. Тут є навчальний та ігровий осередок, місце для індивідуальних, групових, фізкультурно-корекційних занять, зони сенсорної інтеграції.

          Навчальна зона представлена робочим місцем учителя та учня, де проводяться індивідуальні та групові заняття з певних предметів. У ігровому осередку можна виокремити декілька центрів діяльності: пізнавальний, художньо-творчий, ігровий. Пізнавальний центр створений для релаксації, переходу від навчальної до ігрової діяльності. Для його організації та наповнення була використана цікава література, пазли, ігри на логіку та розвиток мислення. Художньо-творчий центр діяльності наповнений магнітною дошкою та наборами для творчості. Усі ці засоби знімають психоемоційне навантаження після навчального процесу і мають арт-терапевтичний ефект. В організації ігрового центру передбачено умови для пісочної терапії, сенсорні килимки, пуф та мат, спеціальні тренажери. Куток сенсорної інтеграції використовується для стабілізації психологічного стану учнів, консультаційної і корекційної роботи психолога.

Правильна організація простору інклюзивної кімнати та її комплектація якісним обладнанням сприяє ефективним заняттям та забезпечує позитивну психологічну атмосферу для дітей, що є невід’ємними складовими інклюзивного навчання.

Також варто наголосити, що діти з особливими потребами, які знаходяться на інклюзивній, а також індивідуальній формі навчання  постійно залучаються до різноманітних шкільних та районних заходів (олімпійський день, різноманітні екскурсії, обласні фотоконкурси, тощо). Діти з особливим ентузіазмом беруть у них участь і, як ніколи, відчувають себе важливою частинкою шкільної родини Бахмацької ЗОШ  І-ІІІ ст. №5.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту

Copyright PNG © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz